Sunday, 10 March 2013

Whatt ?? Barcelona Datang Malaysia ?? ;)

Salam Sejahtera !!

Tadi dok usha blog > http://lobam-bam.blogspot.com/ < , ternampak entry dia yang menarik minat Mai . . 

Entry apa ?? Ala . . Entry yang mengatakan Barcelona akan datang Malaysia :) 

Mai minat Barcelona tau !! Actually , Mai minat Messi je . . Hensem tau !! Dia maseh single tau ! Haipp !! Jangan amek dia !! Mai dah booking dia dulu !!

Okay back to title :P



Laman Web Rasmi kelab itu http://www.fcbarcelona.com/ melaporkan Barcelona akan berada di Kuala Lumpur selepas bermain di Shanghai ( China ) pada 4 Ogos dan Bangkok ( Thailand ) tiga hari kemudian dalam rangka lawatannya ke Asia.

Bagaimanapun, pada sidang akhbar di ibu pejabat kelab itu semalam, presiden FC Barcelona Sandro Rosell tidak menyatakan pasukan yang akan ditentang kelab itu dalam siri Jelajah Asianya.

Rosell hanya mengesahkan Barcelona akan mengadakan tiga perlawanan pertunjukan di rantau Asia, yang merupakan sebahagian daripada persiapan pasukan itu untuk menghadapi musim 2013/2014.

Kelab ini, yang antara lain membariskan pemain terbaik dunia Lionel Messi, kini mendahului La Liga dengan 68 mata setelah beraksi dalam 26 perlawanan.

credit :: blogger 

Okay !! Belum habis lagi :) Jum tatap wajah hubyy Mai yang hensem nie ::

 Alolo cute nya Messi senyum . . Love u !!


 "I wan to hug you !!" Messi . . "Oh please hug me !! Come here !!" Mai *berdialog jap :)


 Messi tengah tengok Mai tue . . Dia tengok Mai lari kat dia :P


 Opss ?? Sape nie ?? Nie lah Cristiano Ronaldo . . Mai tak tahu kenapa ramai minat dia . . Plus adik Mai yang perempuan tue pun minat dia . . Mai langsung tak minat pun . . "Sorry Ronaldo, i alredy in love with Lionel Messi . . Go and find someone else" Mai . . "Damn !! Why you love Messi ??" Ronaldo . . "Bcoz you are losser !! I don't like you !!" Mai *banyak lah yang banned Mai lepas nie :P


 Alolo !! Messi tengah fikir kat mana nak buat wedding kami tue . . Cian dia fikir sorang-2 . . Ehee !!

Ehee !! Tu je entry Mai yang merepek ! Hope u enjoy !! Jangan tatap lame-2 !! Nanti Mai babap nanti :)

End !!