Wednesday, 6 February 2013

Apakah Ia Satu Petanda @ Sekadar Mainan Syaitan ??

Salam Sejahtera !!

Mai sebenar nya dah lama nak share dengan korang tapi ada je halangan . . 

Korang mesti pernah bermimpikan ?? Tipu lah kalau tak pernah . . 

Mai pun pernah tapi pelik sikit lah mimpi Mai nie . . 

Mai tak ingat bila lah tapi dalam bulan lepas lah , Mai mimpi Malaikat Maut . . 

Dalam mimpi Mai tue , Mai jalan dengan kawan Mai tapi Mai sendiri tak kenal sape perempuan tue . . Mai berjalan kat jalan raya waktu tue . . Gelap lah jalan tue . . Kawan Mai tue jalan kat belakang Mai . . Mai try untuk toleh belakang nak tengok kawan Mai tapi yang Mai nampak ada Malaikat Maut berdiri antara Mai & kawan Mai . . 

Ya Tuhan ! Takut Mai tengok muka dia . . Tapi mimpi tue sampai kat situ je . . Mai tertanya-2 nyawa sape yang Malaikat Maut tue nak ambek ?? Sampai sekarang Mai maseh terbayang wajah Malaikat Maut tue . . 

Lepas tue , dalam minggu lepas Mai dengan kawan Mai, Nurul , turun kelas pagi macam biasa . . Lalu tempat biasa yang ada banyak bunga . . Tengah Mai jalan tue , tibe-2 ada satu bunga tue terselit masuk dalam sandal Mai . . Mai macam pelik je sebab selama nie , hari-2 + dah dekat 2 tahun Mai lalu jalan yang sama tapi kenapa baru hari tue bunga tue nak tersangkut ??

Mai pun ambek bunga tue & pegang je bunga tue . . Lama jugak Mai pegang bunga tue sambil berfikir sama ada ia petanda @ kebetulan . . Lepas tue , Mai pun buanglah bunga tue kat dalam longkang sambil tersenyum . .

Adakah apa yang terjadi adala petanda dari Nya menyuruh Mai bertaubat @ sekadar mainan Syaitan ?? Mai takot Mai mati & tak sempat bertaubat . . Mai tak nak masuk neraka !!

Ya Tuhan ku . . Semoga dijauhkan api neraka itu dari Mai . . Amen . . 

End !!

nota butterfly :: korang doakan semoga Mai selamat & sempat bertaubat ek :'(