Saturday, 8 November 2014

Susah sewa rumah tinggi sangat

Holaaa!! Salam sejahtera!

Fuhhh!! Berhabuk blog Mai ni. Lama Mai tak update entry. Kali ni Mai nak cerita pasal yang selalu jadi kat Mai.

Kalau biasa, masa-masa macam ni dah berebut orang nak mandi. Bilik mandi dekat tempat Mai menyewa ni ada 3 bilik mandi. Sekarang ni, ramai yang akan berebut mandi pukul 9 ke atas.

Nak tahu kenapa, sebab kalau mandi sekarang memang tak ada air. Cuba lah mandi. Ada yang keluar pergi dapur takung air dalam baldi.

Mula-mula tak tahu kenapa tapi kawan Mai cakap pressure air tu tak sampai ke atas sebab orang bawah rumah guna air. Demm!! Sebelum ni tak pernah pulak. Haisss! Mau jadi jeruk dulu sementara tunggu pukul 9.

Tapi............ Mai memang jarang mandi tau! Kbai!!

See you again!!