Saturday, 30 March 2013

Akhirnya , Minah Rempit Nie Exicident Juga :P

Salam Sejahtera !!

Sape penah excident ?? Mesti penah kan . . Tipu lah kalau tak penah kan . . 

Haa ! Bukan nak cerita pasal excident or apa-2 lah tapi just nak kongsi pasal sorang minah nie . . Selama nie dia boleh cilok-2 potong kenderaan depan dia tapi kali nie , dia kena jugak . .

Sape minah tue ?? Haa nie gambar minah tue ::


Haa !! Kenal kan minah tue . . Eheee !! Tadi kan dia bawak moto pegi beli barang , entah macam mana boleh berlanggar pulak dengan kereta . .

Jum tengok luka dia pulak ::





Teruk kan ?? Padan muka koe Mai . . Tue la . . Merempit lagi :D

Actually bukan merempit pun . . Mai nak masuk simpang and ada kereta tiba-2 laju so kami berlanggar . .

Nasib yang langgar tue boleh tahan lah muka dia . . And luckly Mr. Ted ada juga kat situ . . 

Bukan Mai yang takut tapi budak yang langgar Mai tue yang takut . . Dia siap nak bawak pegi klinik lagi tapi Mai kata tak pe . . 

Last-2 budak tue mengalah juga . . Even sakit , Mai gagahkan kaki nie bawak moto sampai rumah . . And balik rumah , kena bebel dengan mumy . . 

Heee !! Btw, malam nanti Mai balik Kuching dah !! Doa kan Mai selamat ek ?? And doakan kaki Mai tue cepat sembuh :)

End !!