Tuesday, 19 February 2013

Hadiah Dah Ada !! Tinggal Nak Post Pula :)

Salam Sejahtera !!

Mai baru berkesempatan membeli hadiah !! Al maklumlah busy betul hari nie . . 

Tengok bawah ::


Cantik kan ?? Mai bagi random je ek . .Maaf lah kalau nanti korang dapat color yang korang tak suka . .

"Mai kata handmade tapi kenapa kata beli?" Ehee !! Meh Mai cerita ek !! Jam tangan nie bukan Mai buat tapi orang yang buat . . Dia buat pakai tepurung kelapa je tau . . Yes !! Tempurung kelapa ek . . Bukan kepala :) Handmade lah tue . . Kalau Mai yang buat , entah bentuk apa yang jadi agak nya . .

Haa !! Mai ada juga kad . . Nak tengok ?? Nanti dah dapat , korang tengok lah sendiri ek :) Ingat nak beli lain-2 kad tapi bagus Mai beli kad yang sama kan . . Baru adil maa !!

TQ to Nurul sebab teman Mai beli . . Beli kat mana ?? Nanti kalau korang datang Sarawak , Mai bagi tau ek :P

Tunggu kedatangan hadiah tue ek :)

End !!

nota butterfly :: mai belum sempat beli topup utk pemenang sebab terlalu penat . . tunggu ek !