Wednesday, 16 January 2013

Wordless Wednesday !

Salam Sejahtera & Morning :)

jangan tengok lama2 sebab tak cantik pun :P
 
Matahari dah senyum kat Mai & suruh Mai bangun untuk pegi kolej ! 

Lewat jugak Mai bangun sebab semalam Mai lewat tido sebab nak siapkan tempahan header & finally siap jugak ! Nanti Mai buat entry ek !

Pagi nie Mai makan mee goreng je . . tue pun kawan yang masak :P

sikit dah sebab dah masuk perut Mai :)
 Sambil tue Mai di temani oleh "darling si meoww"
 
"meeooowww ! Makan sorang je" kata nya
 Habis dia pusing2 kat Mai minta makanan . . Suara dia lembut je . . :) Last2 mee tue Mai bagi kar Darling je . . 

Ehek ! Now lepaking @ computer lab je . . Mai kelas petang tapi Mai turun pagi sebab teman kawan Mai . . 

Okay ! Nak sambung study jap sebab petang nanti ada kuiz der ! !

May God bless ur Wednesday :) Amen . .

End !