Wednesday 16 January 2013

I'm happy when you happy

Salam Sejahtera !



dok dengar lagu & teringat kat seseorang . . hurmm

sedih bila mngenang balik kenangan dulu . . 

berlinangan air mata terkenang balik !

kenapa awak buat saya macam nie ek ??

mana janji2 awak dulu ??

TAPI 

saya happy bila tengok awak happy tau . . 

tengok gambar profil awak mmg lah menyakitkan tapi saya happy . .

x pela awak . . Tuhan tue maha adil . . 

nanti awak akan rasa apa yang saya rasa jugak . .

TQ sebab buat saya sedih . . 

NOW saya bahagia dengan Mr. Ted ! 


btw , bila lah mr. Ted nie nak berhenti membesar :P

Love u !

End !

nota butterfly :: u always make me happy ! I LOVE YOU ALWAYS !

No comments:

Post a Comment

•❤• Dah baca ?? Komen lah •❤•
•❤• Rajinkan tangan korang sedekah komen •❤•
•❤• 1 pun jadilah dari tak ada kan •❤•
•❤• Tapi JANGAN SPAM pulak tau :) •❤•
•❤• TQ sebab sudi komen •❤•