Friday 13 April 2012

this semester is busy semester

hoollllaaaaaaaaaaaaa !! 

hehe at college lab now .. don't have class but just come to download song .. hehe sem nie adalah sem yg paling busy .. pg ptg aku ad kelas .. peerrggghhh !! penat aku .. pg kelas pagi n smpai ptg .. lme2 bleh slim aku mcm nie .. mkn pon x tntu .. kesian perut aku menderita .. haha sbr2 .. n da la sem nie 3 bln !! wahhh 3 bln perut n kaki aku mnderita .. kesian2 .. smlm kelas laboratory mathematics tp sepatah haram aku x phm ap yg di ajar ATASHINCI 2 .. haha sume kwn2 aku gelar lecture 2 ATASHINCI .. haha da la suara dy slow .. laju lak dy terang kn .. laju sgt gear dy gune 2 .. smapi aku nk salin p yg dy tulis pn x smpat .. cehhh !! da la x mesra alam .. x ngam ngn ktorang .. x pndey bergurau .. x mcm mr. Then .. even dy mcm tegas tp kdg2 pndai dy ambek hati student dy .. n sme mcm miss sie .. pon stu kepla ngn aku .. walau pn gear dy slow tp ap yg dy terang kn 2 mndalam je .. x mcm ATASHINCI 2 .. hehhhh sakit jiwa aku .. xpe2 .. aku try my best la 4 this sem .. hehe GAMBATEK !! muahhahahaha !! ok la .. c ya again !!! *_*

No comments:

Post a Comment

•❤• Dah baca ?? Komen lah •❤•
•❤• Rajinkan tangan korang sedekah komen •❤•
•❤• 1 pun jadilah dari tak ada kan •❤•
•❤• Tapi JANGAN SPAM pulak tau :) •❤•
•❤• TQ sebab sudi komen •❤•